قدس آنلاین:در پی رحلت عالم مجاهد و یار صادق انقلاب و رهبری حجت الاسلام شیخ عباس پورمحمدی امام جمعه رفسنجان ۳ روز عزای عمومی اعلام کرد.

۳ روز عزای عمومی در رفسنجان اعلام شد

 به گزارش خبرنگار قدس آنلاین حجت الاسلام عباس رمضانی پور در پیام تسلیتی به مناسبت رحلت عالم مجاهد و یار صادق انقلاب و رهبری «حجت الاسلام شیخ عباس پورمحمدی» ۳ روز عزای عمومی در رفسنجان عمومی اعلام کرد.

در بخشی از این پیام آمده است: پیام تسلیت امام جمعه رفسنجان آمده است: با تأسف فراوان خبر رحلت روحانی مبارز و آزاده و پدر انقلاب مردم رفسنجان حضرت حجت الاسلام حاج شیخ عباس پورمحمدی دل همه ما را داغدارکرد.

امام جمعه رفسنجان در این پیام بیان کرد: آن مرحوم از مبارزان دیرین با رژیم طاغوت، ملجا انقلابیون و مبارزان شهرستان و افراد تبعید شده به این دیار در دوران ستمشاهی، از وفاداران صدیق به امام و رهبر فرزانه انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی درسراسر عمر تبلیغی خود بود.

وی اظهار کرد: منبرها و سخنرانی های روشنگر همراه با بیان صریح و دعوت از خطبای  ارزشمند انقلابی، از او خاطره‌ ماندگاری درذهن و دل مردم شریف رفسنجان و آشنایان این روحانی شجاع برجای گذاشته است و مردم انقلابی و بصیر رفسنجان روحیه انقلابی و جهادی خود را مرهون زحما ت و تلاشهای این عالم مجاهد می دانند.

در این پیام آمده است: سابقه مبارزه طولانی بارژیم طاغوت پهلوی و بصیرت افزایی و تحمل زندان و شکنجه ساواک  در برهه های مختلف نهضت و انقلاب، حکایت ازشجاعت کم ‌نظیر ایشان درحقیقت بیان و عهد و پیمانش باخداوند متعال دارد.

امام جمعه رفسنجان در پیام خود اذعان کرد: اینجانب درگذشت این روحانی پارسا وانقلابی و یارصدیق امام و رهبری رابه حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا الفدا و به حضور رهبرحکیم انقلاب و مردم شریف و بزرگوار رفسنجان تسلیت می گویم و با آرزوی علو درجات برای ایشان و همنشینی با فرزند شهیدشان در بزم اولیاء و انبیاء که وعده الهی درقرآن است، صبر و اجر بازماندگان را از درگاه خداوند متعال خواستارم و به پاس احترام و قدردانی شما مردم رفسنجان ازآن روحانی مجاهد و خستگی ناپذیر و پدر شهید بزرگوار سه روز عزای عمومی در شهرستان اعلام می کنم.

حجت الاسلام شیخ عباس پورمحمدی، پدر اصغر پورمحمدی مدیر شبکه سه سیما، عموی وزیر دادگستری و پدر همسر حسینی وزیر سابق ارشاد بود.
مراسم تشییع مرحوم حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ عباس پورمحمدی از پیشگامان نهضت امام خمینی و یاردیرین مقام معظم رهبری روز چهارشنبه ٩ صبح از درب منزل مرحوم به طرف مسجد امام(ره) رفسنجان صورت می‌گیرد تا در جوار شهدای گمنام آرام گیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.